The transformative power of service innovation

Tjugo medlemmar i en expertpanel har på uppdrag från DG Enterprise and industry utvecklat rekommendationer på en europeisk nivå för att stödja tjänsteinnovation med hänsyn till ”Europe 2020 Strategy”. Expertpanelens rapport är nu klar och finns att ladda ner.

Based on their analyses, complemented by a series of case studies, the Panel recommends a better exploitation of the transformative power of service innovation to change the way Europe does business. The way firms develop new products and services, new channels to market, new business processes, new organisational structures and new business models mean markets; and strategic partnerships, are constantly evolving. The traditional distinction between manufacturing and service sectors is blurring to form new industries at the intersections between different sectors. Services are transformative when they disrupt traditional channels to market, business processes and models, to enhance significantly customer experience in a way which impacts upon the value chain as a whole emphasized Allan Mayo, chairman of the Panel.

Annonser
Det här inlägget postades i news och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s